مطالب ادبی و فرهنگی

سلام دوستان عزیز .به وبلاگم خوش آمدید .امید دارم از بخش های متنوع وب کمال استفاده رو ببرید

چگونه عمر ظروف تفلون بیشتر شود

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵ ق.ظ

چه کار کنیم تا ظروف تفلون مان خش برندارد

برای شستشوی ظروف تفلون از اسکاچ زبر یا سیم ظرفشویی استفاده نکنید؛ حتما ظروف تفلون را با ابر نرم یا تکه‌ای تور پرده بشویید.

همچنین برای شستشوی ظروف تفلون از مایع ظرفشویی استفاده کنید و از مصرف پودر لباسشویی برای این کار جدا خودداری نمایید. چون این کار بتدریج باعث ایجاد خش‌هایی در سطح ظرف خواهد شد.

همچنین اگر مشاهده کردید ظروف تفلون شما به هر دلیلی مانند برخورد قاشق با کف ظرف خش برداشته، هرگز دوباره از آن استفاده نکنید چون بر اثر پختن غذا در چنین ظرفی تکه‌های مواد اولیه ظرف وارد غذا می‌شود.

پس موقع پخت‌وپز حتما و فقط از قاشق‌های چوبی یا قاشق‌هایی که برای این‌گونه ظروف ساخته شده، استفاده کرده و هرگز اجسام تیز و برنده را به کار نبرید.

به یاد داشته باشید وقتی ظروف تفلون مورد نظر خود را می‌خرید باید اول ظرف را با مایع ظرفشویی و آب ولرم بشویید و سطح داخل آن را با روغن چرب کرده و چند ساعت بگذارید بماند و سپس از آن برای تهیه غذا استفاده کنید.

منبع:همشهری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۳
زهرا اسکندری

ظروف تفلون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی