مطالب ادبی و فرهنگی

سلام دوستان عزیز .به وبلاگم خوش آمدید .امید دارم از بخش های متنوع وب کمال استفاده رو ببرید

انتخاب های مهم وسایل خانه

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۵ ق.ظ

 

نحوه انتخاب آباژور مناسب

در انتخاب آباژورها و چراغ های رومیزی بیشتر دقت کنید 

به کاربری این دسته از نورها کمتر توجه می‌شود چرا که بیشتر جنبه تزیینی دارند. در حالی که به سادگی می‌توان با تعدادی آباژور یک محیط بزرگ را نورپردازی کرد بدون اینکه نیازی به نور سقفی یا دیواری باشد. البته قبل از هر چیز باید به فضایی فکر کنید که می‌خواهید آباژور مورد نظر را در آنجا قرار دهید و بررسی کنید که چه مقدار نور برای این فضا احتیاج دارید. گاهی لازم است چند آباژور با نورهای ملایم در دو یا سه نقطه از یک سالن قرار بگیرند در حالی که گاهی یک آباژور بلند با نور بیشتر برای ایجاد نقطه تاکید کافی است. شاید هم دوست داشته باشید از آباژورهای کوتاه رومیزی استفاده کنید. 

 نحوه انتخاب لوستر مناسب برای خانه

در انتخاب لوستر برای اتاق پذیرایی و فضاهای رسمی دقت کنید

شاید به نظر نرسد ولی لوسترها، المان هایی بی نهایت حساس و تاثیرگذارند که بی دقتی در انتخاب نوع مناسب آن می‌تواند روی دکوراسیون کلی فضای خانه تاثیر زیادی داشته باشد. برای مثال چنانچه طرفدار مبلمان و رنگ های مدرن هستید، بهتر است بسمت لوسترها و دیوارکوب های سنگین و کلاسیک نروید، چرا که تناقض آنها در محیط اصلا خوشایند نیست. فقط کافی است برای تهیه لوستر، عواملی مانند سبک دکوراسیون خانه، ارتفاع سقف، نوع نور مورد نیاز محیط و... را در نظر داشته باشید تا نورپردازیتان با سایر عناصر دکوراسیون داخلی همخوانی لازم را داشته باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۲
زهرا اسکندری

انتخاب وسایل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی