مطالب ادبی و فرهنگی

سلام دوستان عزیز .به وبلاگم خوش آمدید .امید دارم از بخش های متنوع وب کمال استفاده رو ببرید

نماز ثلث آخر شب

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴ ق.ظ

نماز ثلث آخر شب

یکی از ختمهای مجرب که من خودم ازش معجزه دیدم و در مشکلی که برام پیش اومده بود و نمیتونستم با هیچ کس درباره اون حتی صحبت کنم چه برسه به این که کسی بتونه کمکم کنه از این ختم استفاده کردم و خدا را هزار مرتبه شکر مشکلم ظرف مدت کوتاهی حل شد:
به جهت حاجات بسیار دشوار در ثلث آخر شب دو رکعت نماز بخوانید و بعد از نماز هفتاد مرتبه بگوید: یا ابصر الناظرین و اسرع الحاسبین یا اسمع السامعین یا اکرم الاکرمین یا احکم الحاکمین و بعد دست بلند کند و حاجت خود را بخواهد.

هنگام خوندن این دعا به مفاهیم و معانی اون توجه کنید و حواستون باشه دارید با چه کسی صحبت می کنید.
التماس دعا

منبع : مهربان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۵
زهرا اسکندری

نماز ثلث آخر شب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی